Visa ett inlägg
Gammal 2025-07-30, 18:26   #4
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18017
Standard

Onsdags Tankar

Som ni vet har jag travet som ett livselixir nu när ålder och sjukdomar gör sig påminda.
Trots mitt negativa surr gällande Rättviks omgången kommer här lite tidiga tankar även om jag inte tänker plundra spellädret nämnvärt på lördag. Rättvik är ju en trevlig bana som jag besökt ett antal gånger förr i tiden under sommar besök i Leksand.

V75 1) Trolig 1 Mister Garrincha Jämn och säker travare. Stefan är en stabil driver.
Rolig 6 Alfred Zonett Står tufft inne i Brons men gått bra i skymundan hela våren och sommaren.

V75 2) Trolig 4 Ramiro Bo Tog sig en gunga i årsdebuten senast efter operations paus. Men Nurmos har nog ställt iordning trots att det bara är en vecka sedan sist.
Rolig 8 Ikaros Brick Välstammad rackare som tassar barfota f.f.g. Se upp.
Otrolig 12 Lion’s Roar är väl bortlottad men är en vass spurtare vid maxklaff.

V75 3) Otroligt Rolig Trolig 9 Jobspost

V75 4) Otroligt Rolig Trolig 3 Basisten 12% känns spelvärt i trots min okunskap.

V75 5) Trolig 10 Fly Express Vinner om felfri.
Otrolig 6 Staro Quiz Är bättre än raden dock lite dunkel form men spring i benen . Kuskförstärkt.

V75 6) Trolig 11 Tracy Är väl förstahästen i som vanligt vidöppen stodivision.
Rolig 6 Rocket Queen Den där Norman brukar ställa iordning V75 hästarna.
Otrolig 15 J.H. Ellen Stabil travare som kan skrälla med rätt resa. Rikstoto härdad.

V75 7) Trolig Rolig 3 Mister Hercules Distansgynnad rackare i behagligt motstånd.
Otrolig 1 Phoenix Photo Om Hercules sviker. Klar andrahäst.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat