Blir ett försök med DD idag. Ingen ide att ni ryggar
10, Gio cash helt klart en annan klass än övriga hästar. Jag tror han kan komma till ledningen trots bakspår.
4, Hades, långsam ut, Vi vet att han är stark men han blev sönderkörd senaste loppet. Kanske sitter lite kropp och själ på han. Troligtvis utvändig resa igen. Skulle bli förvånad om han slår Gio då.
8 Double deciver, Kommer nog ladda för ledning. Reden verkar vara formtoppad. Så han kan nog vara bättre än vi tror. Jag håller ändå Gio som en 20 meter bättre häst.
dd2
1, jongleur har jag kollat tidigare på och tycker han alltid sett slö ut. Han gjorde ett bra lopp i april. Efter de var det avslaget. Sedan fick han 2 månader vila. Vann ett lopp på gräsbana, säger inget. Senast blev han instängd i tredje spår. Såg bättre ut. Men jag tror hästen gillar att springa i flock. Hade jag varit tränare hade jag släppt ledning. Han har inte visat att han är tillräcklig för v75 än.
3, young jack, Sämre senast. Det pratades om att banan var hård. Mycket möjligt. På pappret bästa hästen. Startsnabb. Jag tror dock hästen är bättre på 2140. Borde ses med bästa chans.
4, Punchbord. Slog young jack utvändigt på 2600 senast. Har haft bra form ett tag nu. Får perfekt spår. Med lite taktik-körning från stallet så kan det bli vinst.
DD
Gio cash
3, 4.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|