Trevliga Waggeryd idag
Avd 1 - Passa 8 Fangio3% som gör sin andra start för Bergharn samt 14 Pure Chapter 18% som brisade ifrån på upploppet på Halmstad mot liknande motstånd samt 5 Caprice 5% tidigast från startvolten.
Avd 2 - 3 strykningar som gör loppet klurigt tycker jag mina idéer 10 Universal Tile 4% och 12 Turfmans Nancy 4% gjorde ett bra lopp i en lugn dödens på V75 i början på juli räcker långt här
Avd 3 - Lill Unter med Steady Express51% Spikförslag !!
Motbud 7 Spirit of Love 7% som gick bra bakom Kaffeåchhampagne i senaste starten
Avd 4 - Omgångens största favorit och bästa spik 3 Nightlife in 72% bara bläddra vidare i programmet
Avd 5 - 10 Tangerina 8% är en vass märr som Stenströmer hoppas mycket på , Unics SLM 62% tog en fin seger på V75 efter drömlopp, men här garderar jag friskt 2 Lucky Silver 7% har bra kräm kvar i kroppen då hon suttit fast två lopp i följd.En felfri 5 Las Vega 2% är skrällen besitter fin fart var duktig när hon vann försök till stosprintern
Avd 6 - Smålandsmästaren här tippar jag 8 Celiaz 18% som MAD kör , kan Bergharns Laredo Boko 12% knipa sin första seger för året? 1 Selected News 3% var ju grym i sin förra regi spännande i från bra läge.
Avd 7 - 10 Dream Mine 41% Lill spik till just nu låg procent en storskräll som har ett bra läge är 2 Xanthis JR 1% som jag tar med då han ser väldigt formstark ut.
Nu gäller det bara att få ihop ett slagkraftigt system
God tur med era spelbeslut
MVH Kocken