2025-08-16, 07:23
|
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2707
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14
Åby och nya möjligheter, mina drag spurtar sjukt bra men blir tvåa mestadels men idag vänder det.
Tre goda skrällar med motivering följer.
Avd 1 - Här blir det raggarkörning från start med Dark Roadster , Charleston Volo och Nugget Zon kör om ledningen i en 06 öppning??!! Sedan är ju frågan om Y.Not Diamant får överta ledningen eller om det tävlas hela loppet ..
Jag hoppas på tävling och tror på skräll i första avdelningen 10 JOE DALTON 4% som ser formstark ut igen och har en patenterad stark spurt om de blir toktempo.
Avd 5 - I ett öppet klass 1 lopp där favoriten har spår 12 Follow Him och ska runda hela fältet på Åby , syn på den!!!
Här har jag en Open Stretch vinnare tror jag för till spets kommer 2 PICTURED KING 5% som dels körs av Mats E Djuse för första gången , sedan första med körspö och fint intryck i senaste starten efter galopp på 40-50 meter från start. Katmandu Mearas tar över ledningen och i rygg sitter PICTURED KING 5% och spurtar starkt på stretchen…
Avd 6 - Här trodde jag nästan att 7 Icebreker Pellini skulle bli favorit men 2 Petho oväntat stor favorit , så kan de bli men en väldigt fin Silverdivision är det i vilket fall.
Här vill jag lyfta fram två lågprocentare som jag tycker har skrällchans återigen en norsk häst som näst senast var riktigt fin på Axevalla och senast tävlade i norska mästerskapet 3 THAI M. SQUARE 2% !!!! Han kan öppna bra och lär få en fin resa Pass Upp !!
Mitt andra drag som mötte övermakten sist är 5 GREAT TIME TROT 3% med Uhrberg i sulkyn tre starter 2 segrar och en andra plats helt klart värt en skrällgardering.
Det var ett par skrälltankar inför eftermiddagen.
Spela väl och lycka till i era beslut
Kocken
|
Like your style Kockis!
Nya 5 millar i afton?
Kör hårt.
Jajjan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|