Visa ett inlägg
Gammal 2025-08-21, 11:16   #2
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4513

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

TTT -tidiga torsdagstankar:

Avd 1
Provar nog att återigen spika 10 King Only the One. Får Lennartsson i sulkyn nu. Tyckte den blev bortkörd av Eriksson i lördags och har vunnit många lopp över lång distans.

Avd 2
10 Icebreaker Pellini fixade det i lördags och det känns inte direkt svårare emot denna vecka. Eventuellt dubblar jag med 2 Great Time Trot som ju har bättre läge.

Avd 3
Spik på 4 Eol. Kanonspår och kanonkusk!

Avd 4
15 ston, volt med tillägg. Ett "ingen kan vinna"-lopp så jag hoppas på skräll och tar allihopa hästarna.

Avd 5
Går på Törnqvist igen och spikar 9 Pac Man.

"Pac Man (lopp 9) gjorde ett helt okej lopp senast i Halmstad. Han hade varit borta ett par månader innan det, så normalt har han gått framåt en del inför den här starten. På sistone har han tränat på bra, han var faktiskt riktigt positiv i fredagsjobbet. Jag tycker att det ser ut som ett ganska öppet och svårtippat lopp på förhand. Löser det sig från niondespåret kan vår häst säkert vara med och hugga till slut, så pass bra kunnande är det i honom. En tänkbar ändring: Urryckare för första gången." säger Maria.

Avd 6
Framgångsrike Fredrik har med två hästar. 1 Global Got it All och 6 Bonsse Garde får plats på kupongen men petar även med 5 Love to the Limit som fick bästa spåret (om Björn låter positiv på kollen).

Avd 7
känns upplagt för 6 Bedazzled Sox så det får bli ytterligare en spik.

Fyra spikar, ja ja det kan gå men jag kanske kryddar på lite.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat