Visa ett inlägg
Gammal 2025-08-28, 12:45   #1
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4121

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Bergsåker 30 aug

Dags för återbetalning av konfiskerade pengar. Den här veckan får man vara tidigt ute (innan det kraschar).

Första titten ger följande:

Avd 1
Svårt lopp där jag kommer att ta med minst halva fältet. 2 Duflot (norge-tävlande som får körspö och Jepson) är given. 6 BlaBlaBlaa är favorit i nuläget och Bergh måste passas på Berghsåker! Sen får jag se vilka som får plats.

Avd 2
Månlykke har inte tävlat sen i april så jag tar ställning och spikar 2 Ulvsåsen. Har en snygg historik med Ulf.

Avd 3
6 Love to Know spikas. Han är i toppform och kan leda från start till blomsterkvast.

Avd 4
Bara ston, körda av lärlingar, på två volter. Ja, ni hör ju själva! Jag helgarderar och hoppas på skräll.

Avd 5
4 Loxahatchee fick spår innanför favoriten och man kan väl inte ha två hästar i en jackpot-omgång. Så det får bli en "friskt vågat, hälften vunnet"-spik på Wäjerns häst.

Avd 6
Veikko Haapakangas skickar upp 5 Mister Kabuki ända från Åby. Barfota, 1640 auto, spår 5 och Jepson. Har fältets snabbaste tid, 10,2. Tjusig spik f n till 13%.

Avd 6
Även här tar jag ställning istället för ett två hästars-lås. Spik på 2 Borups Victory.

Så ser första titten ut. 30 kr.

Senast redigerad av bosseguldheden den 2025-08-28 klockan 16:31.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat