Visa ett inlägg
Gammal 2025-09-30, 14:24   #1
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4025

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Boden 4 oktober

Ingen Örjan, ingen Goop, ingen Untersteiner. Men den nordligaste banan lockar Wäjersten och Djusar i mängd. Sen har vi Bodens drottning, Sandra Eriksson att luta oss emot. En första genomögning ger vid handen:

Avd 1
Voltstart, då tar jag med 1 Sonoma L.A. Spår ett i volt har bra statistik. Hemmatränat och MAD är plusfaktorer. 13 Bilbao Ace har fyra vinster på fem starter och får oxå en Djuse i sulkyn. Barfota dessutom.

Avd 2
1640 m auto, då tas 5 Jimmy Adore med på spåret. Även här är det hemmatränat och Rikard N går från klarhet till klarhet som kusk. Så har vi då Sandra med 7 True Exception. Galopperade senast men innan dess, 1-1-2. Så formen sitter nog där. 11 Done Deal bara vinner och vinner. Ett fynd till 16% med Mika Forss.

Avd 3
3 Night Art har gått tuffa lopp. Det här känns enklare än vanligt och läge för SOS. 7 King of Djazz vann jag pengar på i förra veckan. Jag försöker igen!

Avd 4
4 Flash Express är jag nästan sugen på att spika. Men tre år? Jag tar med en treåring till, 12 Healthy Meal som står i sagolika odds. Kan mycket väl vinna detta.

Avd 5
6 Sir Alex blir veckans chansspik som det ser ut nu.

Avd 6
Volt och spår ett! 1 Felix S.H. tas med bara för det. 6 Infinity of Joy tar jag med för att det är springspår och för att jag gillar Ove A. Heja Ove! Sen streckar jag den jag tror mest på i loppet; 14 B. Sacamano med Sandra.

Avd 7
2 Freako i ny regi är superintressant. Åsså får Wäjern en chans att skrälla till avslutningsvis med 12 Punchboard.

Så ser min vacklande grund ut så här på tisdagen...

Senast redigerad av bosseguldheden den 2025-09-30 klockan 15:40.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat