Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-30, 08:59   #257
Arch

Archs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6851

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Lemmy, första varningen.

Citat:
Maskopi och fusk vid trejds kommer att bestraffas utan undantag. Eftersom vi inte spelar
om pengar så finns det inget annat skäl för fusk än ren illvilja och önskan att förstöra
för andra. Samma gäller barnsligt beteende om ens lag ligger sist och man vill bara droppa
spelarna till waivers och inte ställa in sina lineups osv.
Vi är alla vuxna och jag hoppas att det inte kommer till det, men vid sådana tillfällen alla trejds stoppas, återkallas, laget låses av commishen och ligan får rösta om de vill byta ut managern. Majoriteten vinner.

Jason Terry
Roy Hibbert
Tyreke Evans
Joakim Noah
Dwight Howard
Rajon Rondo

för

Reggie Williams
Terrence Williams
Brendan Haywood
Andrew Bogut
Yao Ming
Jose Calderon

Seriöst ?

Låst: add/drops, roster change, team name, trades

Om du har problem får du gärna prata med mig, lufta ut det. Det händer i varje liga att nån blir borta pga olika skäl. Papak pratade med mig, jag skrev ett par långa medd till honom, han läste allt, visade intresse. Han är inte aktiv och är nybörjare i fantasy, men jag kan inte slänga ut honom bara sådär efter ett par veckor. Hitta nån som ska ta hans plats och vi kan byta ut laget nu när det har gått en månad.
Hur som helst, så är han bara inaktiv och ställer inte till problem och jag har bättre saker för mig än att städa efter dig för att du är sur och vill inte leka längre. Skärpning.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat