Visa ett inlägg
Gammal 2025-10-10, 18:13   #26
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4115

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så gott som färdigtänkt:
Jag landar på EN spik till slut men det blir senare på dagen.

Avd 1
1 Dream Mine är grym och rätt favorit. Men 2 Bullet the BlueSky är oxå grym och Wäjersten måste passas en dag som denna. 3 Lovino Bello känner jag inte till men härdad på Vincennes och en hyfsad fransk kusk, tja varför inte? Min förstahäst är dock fullständigt borttappade 10 La Yuca. Ska Örjan med loppets enda sto överraska alla? Nja inte mig i alla fall.

Avd 2
Den första jag kladdade för var 3 Observe´em med Rikard N. Har sprungit 3160 två gånger tidigare och vunnit bägge. Rikard kan sitta i ledningen ganska tidigt och dra på. Andrastrecket blir 10 Ready Star. 14% är bra på en andrahandare. Tredje strecket blir inte på favoriten utan på 12 Bourbon Brodde. Verkar gilla långa lopp och Jepson upp denna gång.

Avd 3
6 Inexess Bleu är en hårding som mycket väl kan krossa allt motstånd men jag tar även med 3 Don Fanucci Zet. Örjan brukar bli magisk när det gäller såna här prissummor och skorna rycks.

Avd 4
Tänkte först spika 9 Slipstream Zon men kan inte motstå 5 Ursula som ska köras barfota nu. En Kolgjinihäst som ALDRIG galopperat måste man ju ha med.

Avd 5
Jag kan inte räkna ut om 11 Olly Håleryd eller 12 Clarissa ska vinna så jag får ta ett förhatligt tvåhästarslås. Hoppas de är jämsides på upploppet. Det skulle vara en kul duell att beskåda!

Avd 6
5 Nightlife In är mitt förstastreck och kunde vara en tänkbar spik. Men så är det ju detta med Örjan och miljonpriser så 2 Perfect Chest måste med. Sen var det detta med Wäjersten och Kriterielopp så 1 Omega River vågar jag inte lämna utanför. Och så en riktig hemsking; 12 Ruffel. Såg ni hur snabbt den avslutade senaste loppet när den blev tvåa? Det kan ju bli körning där framme i det här loppet och då kan Ruffel och Mats E raffla till det på upploppet.

Avd 7
Ja, då var det dags för veckans spik: 2 Icebreaker Pellini. Står den i nästan tre gånger i morgon eftermiddag blir det nog ett vinnarspel dessutom.

Blir det inga strykningar lämnar jag in detta, min SISTA V75-a tidigt för jag misstänker att det kanske kan bli lite överbelastning i systemen framåt eftermiddagen.

Tack och hej V75!!!
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat