Jag såg väl potential i hans spelare, kändes bäst så.
Nä, men om vi har en manager som inte ens har fullt roster efter 30 dar så bör något ske. Du är commish och du hade inte ens upptäckt att han inte ens har fullt lag, det är inte direkt kul att se alla mosa Jebaci och nu är det min tur att möta ett AFK lag och det är bara waste of time. Inte direkt som att mycket sker annars ändå, men en trade det läser dom flesta så nu har jag er uppmärksamhet.
Fixas inte Jebaci till, så är det inte bara jag som kommer skita i fantasyn i fortsättningen. Jag spelar alla spel seriöst, även om det bara är för skojs skull. Om vi ändå ska slösa bort tid med lag som förlorar med 7-2 8-1 varje vecka så kan man lika gärna tradea till bra lag. Jag tycker fantasyn är riktigt kul, men vi har om vi ska vara ärliga bara ett få antal som är aktiva i den rätta meningen. Det är väl ett socialt spel om jag har förstått rätt och man ska vinna mot varandra, inte bara bli bäst?
Nåja, finns det inte en ny manager i slutet av veckan till Jebaci eller iaf Papak är aktiv igen eller kickad. Så kan du kicka mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|