Citat:
Ursprungligen postat av GGS
Vilka spelare vill man möta när man spelar? Erfarna Sharpsare eller en jäkla massa lallare och lycksökare! V4, V5, V65 spelas i större grad av redan travfrälsta och kunniga spelare.
Nej det är V85 som gäller, det är bara att flyga ner från trädgrenarna som gamar och börja hacka i sig.
|
Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden
Hur många Sharpsare kommer att bojkotta V85? Själv hade jag tänkt gå över till V65 om det hade innehållit V75-lopp, men så verkar det inte bli. Man vill ju ha V75-nivå på loppen men inte behöva tippa ett lopp till. Hellre ett mindre. Har ni några andra alternativa idéer?
|
Eftersom man tydligen skall räkna antal fel och inte antal rätt blir frågan hur ofta hade du 0 fel på V75? För oss vanliga Svenssonspelare inträffar det inte så ofta.
Oavsett vilken kvallitet övrigas spelare i kuponghögen har kommer det bli ännu mer sällan. Även om
man inte kan räkna så.
Enda sättet att vara i närheten av 0 fel blir att spela i andelsbolagen på ICA där "Eva och Lena" tar ut veckans V85 och varavar lapparna flitigt. Helt enligt Lord Skräphögs önskemål, appropå gamar....
Så för mig är sagan slut, tack för det här åren ATG, det var trevligt men när ni nu vänder småspelarna ryggen önskar jag er lycka till.