Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal 2025-10-16, 19:44   #50
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4016

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skog Visa inlägg
Eftersom man tydligen skall räkna antal fel och inte antal rätt blir frågan hur ofta hade du 0 fel på V75? För oss vanliga Svenssonspelare inträffar det inte så ofta.

Oavsett vilken kvallitet övrigas spelare i kuponghögen har kommer det bli ännu mer sällan. Även om man inte kan räkna så.

Enda sättet att vara i närheten av 0 fel blir att spela i andelsbolagen på ICA där "Eva och Lena" tar ut veckans V85 och varavar lapparna flitigt. Helt enligt Lord Skräphögs önskemål, appropå gamar....

Så för mig är sagan slut, tack för det här åren ATG, det var trevligt men när ni nu vänder småspelarna ryggen önskar jag er lycka till.
Tråkigt att inte få spela V75 när man har njutit av det i 32 år. Men jag ska testa en alternativ idé. Jag spelar avd 1-7 precis som vanligt för samma pengar som jag brukar göra och med 50 öre i radpris precis som vanligt. Sen betraktar jag den åttonde avdelningen som ett tilläggsnummer där jag väljer 1 eller 6 om det är voltstart och 4 eller 5 om det är autostart, dvs de statistiskt mest vinstgivande spåren. Då kan jag fokusera på mitt V75-spel och det åttonde loppet blir bara en bonus-möjlighet som jag inte behöver fundera så mycket på. Man har det ju inte roligare än man gör sig
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat