Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal 2025-10-19, 18:47   #100
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2707
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Japp. Laget är nystartat och kommer aldrig att delta i något annat än V85.

Det kallar jag för ett nystartat V85-lag på Tillsammans. Vad ska det annars vara?
V85 är ett jävla skit, men nu har Skarplöth med vänner baxat det hela vägen hit.
Spelet lär bli samma framgång som ”Löntagarfonderna”, när man kokade ner det hela var det inget annat än ytterligare en skatt.

Att lägga ner ett beprövat framgångskoncept som V75 som var lika lättförståelig som en bankomat, tillförmån för ett dyrare långt mer komplicerat spel som V85
är dömt att misslyckas. Nu krävs det en manual som ingen orkar läsa för att fatta fullt ut hur V85 fungerar. En produkt som BIG 9, som aldrig kommer att lyfta och majoriteten av alla aldrig kommer orkar sätta sig in i.

Fattar man inte på 30 sekunder, bläddrar Svenne vidare, med all rätt.

Den bombastiska reklamen på TV är vämjelig, men beskrivande för en manipulativ, grandios nolla som Hans Lord Skarplöth. Det är min personliga åsikt.
Efter att ha tappat i stort, samtliga brutalt hängivna travspelare i min bekantskapskrets sedan den mannens intåg som VD på ATG, så det är klart att jag är förbannad.

Nu släcker jag lyset för spel via ATG och tackar för mig.

Klick!

Bra namn på Strappas nystartade och redan utsålda V85 Tillsammans bolag kunde förslagsvis vara:
”Alfons Åberg med vänner”

Lev väl, ni som orkar kämpa vidare efter alla missgrepp ATG utsatt den fantastiska travsporten för.

Jajjan

Senast redigerad av Jajjan den 2025-10-19 klockan 18:54.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat