Visa ett inlägg
Gammal 2025-10-22, 10:50   #8
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7294
Standard

Om Laredo Boko vinner loppet ska jag äta upp min hatt.

Är sugen på att gardera FZ då jag fortsatt inte riktigt litar på den och det rensar så bra bakom. Men behöver då hitta en alternativ spik utöver de jag redan har.

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Klassikern Müllers memorial har körts på Jägers i nästan 100 år som hyllning till Danske storbyggmästaren Müller som fixade en travanläggning i Malmö. Byggde även många andra klassiska byggnader i Malmö.
Loppet har vunnits av många topphästar men det som sticker ut mest är väl Frances Bulworks 5 raka segrar i början på 50 talet samt On Track Piratens 3 segrar.
Årets upplaga håller hög klass men Weijerstens Elit armada lyser med sin frånvaro och några Franska långluffare hade väl varit kul. Men prissumman är väl för låg. Idag måste det det vara miljoner i potten för att locka eliten.
Jag tror på en öppen tillställning så här fram på höstkanten där många kan vinna trots några hårt betrodda. Mina chans drag.
Hagoort har nog slipat kniven och ställt iordning Hades De Vandel. Coquaholy är oxå en duglig långluffare.
Lite upp till bevis för Laredo Boko i Eliten, visat grym form hela året. Robban kan ställa iordning till storloppen.
Immortal Doc ? Men det kanske är i kortaste laget
Eller varför inte Dundee As ? Mika Forss upp f.f.g.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat