Blir faktiskt väldigt chockad över att detta utbrott kommer från just dig Motm.
Alltid haft respekt och känt att du är väldigt sansad och klok.
Anledningen till att vi haft 2 som godkänner är också för att vi har sagt att det är den andra av er ska ta beslut när någon av er är involverad. Detta, enligt mig, gäller även i dom fall då ni möter någon som är med i traden eftersom ni såklart blir färgade av detta då det kan bli sämre för er, just den veckan.
Det finns inget i traden som är VETO-värt, om något skulle det vara för att jag gick vinnande enligt experters rankings. Med det sagt så är det fina att man får ha sina egna rankings i hur man värderar spelare, där han kan ha någon högre och jag lägre.
Detta är ju verkligen agerat i affekt och jag förstår verkligen att man i vissa situationer också reagerar extra starkt, det kan vara saker i privatlivet eller annat som också påverkar ens reaktion som gör att man är extra ”känslig”.
Jag förstår att det kan hända men vill ändå be dig att andas och ge dig chansen att äga ditt misstag även om det blir en jobbig situation. För allas skull, och även din egen, så hoppas jag du får landa lite och komma fram till beslutet att det var en överreaktion och att du kommer tillbaka och spelar vidare.
Ingen liga utan Motm!
|