Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Jag pratar också enbart om lördagsupplevelsen framför någon skärm.
Absolut är det enorm skillnad på onsdagsupplevelsen som jag i princip alltid avstår.
Jag menar inte att det ska finnas någon särskild efterhands-studio-sändning. Bara att de som tycker att det tar för lång tid kan titta igenom loppen och rätta sina spel hur snabbt som helst i efterhand. Om det är att se loppen i rask takt som är det viktiga får man helt enkelt avstå direkt-sändnings-aspekten. Varför det ska behöva vara direktsänt när man bara vill ha det snabbt överstökat har jag aldrig någonsin förstått.
För egen del är det absolut inte så att tiden mellan loppen enbart är att vänta på nästa lopp. Tvärtom så är det precis lagom för att följa upp hur man ligger till på sina olika system och planera kompletterande spel på de mindre streckspelen.
Helt onjutbart på onsdagar+fredagar.
|
Jag tittar alltid på V75, ursäkta V85 menar jag, i efterskott. Inte för att jag vill se loppen i rask takt utan för att jag
bara vill se loppen och skippa tjafset. Dessutom vill jag kunna stoppa och spola tillbaka, för att kolla upp "oj vad var det som hände där?" eller se loppet igen för att upptäcka en nästagångare. Jag tycker loppen är tillräckligt underhållande i sig själva, utan inblandning av lustigkurrar som ska kommentera allting. Jag har däremot ingen brådska utan kan pausa mellan loppen för att gå på toa eller hälla upp en öl, ja det händer t o m att, om det ser väldigt bra ut efter tre-fyra lopp så spar jag resten till söndagen, bara för att suga på karamellen. Det låter corny, jag vet. Men det är bra att det finns en valmöjlighet hur man vill ha sin upplevelse. Inget är rätt eller fel. Jag har kompisar som t o m går in på "Mina Spel" och trycker på Resultat, och på en sekund får fram antal rätt och utdelning. Något jag personligen aldrig skulle göra. Det enda jag saknar med att se loppen i efterskott är att jag missar att få se när det blir omstart. Det skulle vara bra om dom visar avbrutna starter på atg play. Där finns info att hösta in för framtida spel.