Visa ett inlägg
Gammal 2025-10-26, 17:30   #106
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag pratar också enbart om lördagsupplevelsen framför någon skärm.

Absolut är det enorm skillnad på onsdagsupplevelsen som jag i princip alltid avstår.

Jag menar inte att det ska finnas någon särskild efterhands-studio-sändning. Bara att de som tycker att det tar för lång tid kan titta igenom loppen och rätta sina spel hur snabbt som helst i efterhand. Om det är att se loppen i rask takt som är det viktiga får man helt enkelt avstå direkt-sändnings-aspekten. Varför det ska behöva vara direktsänt när man bara vill ha det snabbt överstökat har jag aldrig någonsin förstått.

För egen del är det absolut inte så att tiden mellan loppen enbart är att vänta på nästa lopp. Tvärtom så är det precis lagom för att följa upp hur man ligger till på sina olika system och planera kompletterande spel på de mindre streckspelen.

Helt onjutbart på onsdagar+fredagar.
Kompletterande spel hinner man lätt med på onsdagarna med nästan 10 min mellan loppen .
Många som har annat för sig på lördagarna så tror det skulle vara många fördelar med ett komprimerat V85 program på ca 1,5 timme . Då blir det ungefär tidsmässigt som en fotbollsmatch i stället för två. Nästan tre timmar där det körs lopp i 20-25 min blir rätt segt för många är känslan . Åtminstone om allt fokus ska läggas på travet . Räknar man sedan in någon timme minst för att följa sista minuten infon så handlar det om minst 4 lördagstimmar.
Naturligtvis ska det inte köras saxtrav på sommaren när alla de stora dagarna finns för alla banor.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat