Visa ett inlägg
Gammal 2025-11-06, 10:33   #14
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4513

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Torsdag förmiddag, dags att bygga ihop grundstommen till veckans system.

Avd 1
Svårt att bena ut med 3 volter. Jag bestämde mig tidigt i veckan för att utse detta till veckans skrällopp. Jag tar ALLIHOPA HÄSTARNA.

Avd 2
2 Kingen Mearas har äntligen fått framspår. Kan leda detta hela vägen. 3 Cool Trix är norrländskt guld som får Ohlsson i sulkyn. Hög segerprocent! Sen får jag väl gardera anrättningen med favoriten 4 Ready Star för säkerhets skull. Magnus A upp är intressant och hästen är snabbfotad på kort.

Avd 3
Spik på 11 Ulvsåsen. Känns ju som en hygglig chans och åtta lopp kräver några spikar.

Avd 4
3 Gordon Kronos är visserligen en skakig spik men jag hoppas på att Örjan i sulkyn och första barfota bak ska räcka till seger.

Avd 5
15 ston på tre volter. Ja, ni hör själva. Det får bli allihopa hästarna även här.

Avd 6
2 Shogun R.R. ser bra ut. Den ska med. 3 Monsieur Chocolat gillar jag och Ulf Ohlsson har vunnit med den förut.

Avd 7
Det blir väldigt Wäjerstenaktigt denna vecka märker jag men jag spikar
6 X.O. Kemp och känner mig ganska trygg med det.

Avd 8
Mera Wäjern. Spik på 9 Soulmate Pellini. Grundjobbad i Maria Törnqvists formstall och vann direkt när den kom upp i den friska norrlandsluften.

Ja, fyra spikar är inte lätt att få in men jag försöker. Det är ju utdelning på sju, sex och fem rätt oxå.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat