Visa ett inlägg
Gammal 2025-11-10, 16:16   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18017
Standard

Tisdag 11/11 - Jägersro - V64 mm

V64 1) 1 L’Amiral S.J.S. Känns som att Lövgren sitter på leken. Amiralen såg fin ut senast efter lite paus. Det vankas nog en patenterad Jägers spets och slut resa.
3 Trixwithtrimmix Jag sviker inte min följehäst. Äntligen Auto start och läget går inte att klaga på. Ingrid vässar upp med barfota och Bike. Kom igen Prevosten

V64 2) Monté är Monté Dessutom är halva fältet Monté debutanter. Jag tror mest på de rutinerade Danske Monté pigerna Camilla och Mette.
4 Caviar’s Dream Rutinerat Danskt ekipage. Står bra inne och är nog med på stregen.
6 Spike Day Se ovan.

V64 3) 2 Oceania Schermer Fixar Ebbinge filuren volten är han med på stregen. Dags att spräcka nollan.
3 Great Maple Bold Eagle avkomman har väl lite smygform och Wilma är en stabil och skicklig driver. Kan gå.

V64 4) 3 Van Gogh O Har toppform, perfekt läge och motstånd. Dessutom en Handfast driver. Svårslagen rackare.

V64 5) 9 Godfather Har oxå formen på topp och kan vara draget i lite lurigt 14 hästars lopp med 3 volter. Välstammad rackare som är härdad i tuffa gäng.

V64 6) 3 Keen Lady Josselyn Är ett av Juulemannens bästa ston och Uhrberg brukar inte missköta styrningarna när han får förtroendet av Sten. Duger gott i detta gäng.
5 Be My Baby Gick bra senast efter lite paus. Dicken har nog ställt iordning och Persson tar nog hand om eftertraktade Jägers piken.
7 Gudrid Face Typiskt Kolgjini ekipage, dessutom har ju 4 års märren typiska ungdoms spralliga Ready Cash gener. Vinna eller försvinna ? Svårbedömd är bara förnamnet, har varit sjuk

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-11-11 klockan 09:34.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat