Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-30, 15:31   #265
Arch

Archs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6851

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Nåja, finns det inte en ny manager i slutet av veckan till Jebaci eller iaf Papak är aktiv igen eller kickad. Så kan du kicka mig.

Det kanske har inte framkommit, men jag kan inte kicka någon när ligan väl startar. Det jag kan göra är att skriva ett mail till Yahoo och be dem byta ut managern om de har tillräckliga grunder för det. En veckas inaktivitet är inte tillräckligt, men en månad med ofullstädig roster är det (och ja, jag hade koll på det, hade själv lagt några trejds till honom, men de blev avslagna - det också är aktivitetstecken).
Det andra problemet är att hitta nån ersättare i svenska forum då det finns bara ett fåtal och inte många som följer sporten. Jag skulle kunna fråga nån från utländska forum om ni (ligan) vill (rösta om det och) prata engelska, men oavsett så måste jag ha nån villig att spela innan jag skickar ett mail.
Jag kan inte heller droppa eller ta bort någons spelare och Yahoo har också en no-cut list som gäller topp 20-30 som får bara trejdas, och det är för de dåliga commishes/managers. Så, tyvärr, ingen draft kan ordnas, om vi inte gör det "offline" och sen ber vi Papak själv komma in och trejda bort spelare enligt draften...och ni ser hur krångligt det blir...

Vi får helt enkelt se Papaks lag som Clippers, ett lag som får stryk av alla, innan vi kan lösa detta, men som sagt, han är bara inaktivitetsproblem, medan beteendet som Lemmy har visat upp skapar andra och flera problem.

Citat:
Lemmy
Du kan gärna låsa upp så man kan ställa in sina starters.
Se det som din "straff", för jag har ändå ställt upp dina bästa fom imorgon, men bänken kommer att missa resten av veckan. Du kunde ju ha tagit en enkel vinst och istället för att orsaka problem kommit till mig personligen, Stern & jag gillar inte sånt.
Dina adds/drops och trejds blir låsta ytterliggare en vecka, med option för förlängning vid dåligt beteende
Du kan fråga Vlad/Eddie att representera dig i detta fall och få mig att låsa upp spelarna, men om de gör ett dåligt jobb låser jag deras lag också

Citat:
Vlad
Ännu bättre idé,skulle kunna jämna ut lite men tveksamt om Arch gillar det då han har fixat ett jävligt vasst lag
Jag har inga problem med att slå bra lag

Citat:
Storch
Instämmer och måste säga att NAB Fantasy är grymt kul och jag är verkligen på för nästa säsong oxå!
Nästa år bör det bli inträdesavgifter, en bra motivation.

Hoppas vi kan lösa detta snabbt och smidigt, det finns 3 månader kvar att spela på.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat