Visa ett inlägg
Gammal 2025-11-20, 22:47   #8
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4016

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Torsdag kväll-feelingen:

Avd 1
Många som kan vinna men jag chansar med 5 hästar. 6 Run Like Brodda ska med, Peter U från springspår kan va svår att jaga ikapp. Alla tänkbara motståndare ligger 20 efter dessutom. 7 Naledi B är en bortglömd luring. Var ju grym på V86 i slutet av oktober. 8 Princess of Divine blir kanske favorit men jag vet inte vad jag ska tro om den. Men eftersom jag tänkt gardera upp så får väl den vara med på kupongen. 12 Havana Heaven har springspår och har vana av att vinna med MAD. Slutligen tar jag med min favorit, 14 Anna K.J. som är trimmad i Törnqvists stall och har nu hamnat hos Lövgren, Kungen av Jägers, om du frågar mig.

Avd 2
8 A Fair Day måste bli förstastrecket, trots spår längst bort mot havet. Grym form och kan knäcka det här halvdana guldgänget. Jag tror det blir överpace i det här loppet och plockar därför även med 10 Crown som kan vara mogen för en segerspurt med Örjan.

Avd 3
Jag räknar med att Conny och Adrian kör slut på varandra och hoppar på ett annat tåg. 3 Churchill Face är en kul skräll som snart borde sitta där. 5 Ninepoints Star körs barfota och med jänkarvagn och kan mycket väl vara en spets o slutare. Sen toppar jag med en kioskvältare; 12 Gabriel S.H. Ska köras barfota denna gång. Verkar vara på väg mot en formtopp och Carlos är en skrällkusk.

Avd 4
3 Superstitious vinner väl "alltid" med Jepson? Verkar stenklar. Men jag vågar inte lämna 6 Torri utanför. En häst som i alla sina 10 felfria lopp varit etta eller tvåa i mål måste väl ha chans från sjättespår med Bakker i sulkyn? 2% är en go siffra!

Avd 5
Här har vi en storfavorit som vunnit alla sina lopp men såna kan jag inte gå på när det är ponnyhästar (2-åringar). Jag måste chansa på att det blir High Chaparral så jag tar ALLIHOPA HÄSTARNA.

Avd 6
4 Nilla Lane är väl ett spikförslag? Jo, den ska med MEN den har vunnit varannat lopp det senaste och sist vann den, så.... Jag plockar även med 5 M.T. Tomorrows Hope som har spår 5, auto kort. Tänker inte göra en Zaxton igen och åka på en 5:a på auto kort.

Avd 7
Ja, så har jag kvar mina DD-hästar som jag valde redan i måndags. 8 Jackpot Mearas får faktiskt bara vara så god att vinna detta, trots spåret.

Avd 8
Spik på 5 Parish Crooks V.S. Goop lät ju inte helt oäven i Björnkollen.

Så får det bli. 30% insats - 198 spänn.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat