Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal 2025-11-23, 12:25   #143
Skog

Reg.datum: aug 2021
Sharp$: 77
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
För få riktiga högvinster är vad som huvudsakligen orsakat relativa tappet mot övriga spelmarknaden.

Om omsättningen efter ett år har sjunkit kan det mycket väl bli som du anar.

Vid ungefär motsvarande omsättning efter ett år tror jag att man forsätter att skruva på detaljerna. I mitt tycke finns det ett gäng saker som de inte prickat helt rätt.

Men jag tror att det blir en ökning på årsbasis och att inget av ovanstående alternativ blir verklighet.

För mig personligen kvittar det som sagt. Vid Jackpott vill jag ha lägsta möjliga omsättning och utan Jackpott spelar det som sagt i de flesta fall ingen roll alls.
Du verkar få lite som du vill och lite som jag förutspådde.

Omsättningen är låg, formodligen lägre än ATG kalkylerat med. Även vid jackpott som du hoppats på.

Jag fick rätt i att femrättsutdelningen kommer hamna under gränsen betydligt oftare än "man" kan tro. Att omsättningen skulle bli lägre än kalkylerat trodde jag skulle ta längre tid än ett par omgångar.

Jag står fast vid att V75 gör comeback med modifieringar inom några månader:

*Ändrade vinstfördelningar för 7,6, och 5 rätt. Samt vid JP på 5 rätt flytta hälften? av pengarna till 7 rätt och stjäl resten till JP-fondering.
*Skrota dessa konstiga regler för filspel åtminståne spel från Sverige, låt spelare tippa på de rader de tror på och vill.
*Varför skall det behövas ett AB för att få tillgång till startlistor digitalt (Hjälp på traven mfl)?

Små förändringar som skulle kunna lyfta spelet. Ser vi V75 i Januari 2026 - förmodligen.

Senast redigerad av Skog den 2025-11-23 klockan 12:47.
Skog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat