Måndags Funderingar
V85 1)
2 Adriatica Har läget och är en ganska tuff märr men det finns väl flera utmanare om prischecken. Visst måste Nurmos märren bevakas ? Finns ju hela 3 Nurmos märrar i fältet ! Men tar nog knappast en trippel
V85 2) Stodivisionen är alltid öppen och spelvänlig. 2640 och volt är ytterligare en krydda. Mina två stänkare.
3 Honey Orchard Lunkar på och känns änna distansgynnad trots sin ungdom. Bra läge.
6 Yatsy Töll Tippas mer med hjärta än hjärna. Gått skapligt i enkla gäng men nu är det upp till bevis. Psst jag har en andel i en tvååring undan Network Broline. Halvbror.
V85 3)
6 Strawberry Googoo Upp till bevis här oxå. Betydligt tuffare motstånd än vanligt men jordgubben lunkar sina 13 tider utan problem.
11 Barkley Är härdad i betydligt tuffare gäng men från bakspår krävs det nog en topprestation. Kan gå. Dessutom såna där F.T.B. gener.
V85 4)
4 Idle Seabrook Jag har snöat in på Robbans hästar märker jag trots att det bara är måndag och uppehåll

Ok Klass 3 är Klass 3 men hästen gör nog inte bort sig i detta gäng.
V85 5)
2 Ture L.A. Hur länge står Ture emot 25 miljoners hästen ? Tja normalt så är det väl en straffspark för smygörjan men trav är trav och spännande om Ture får bestämma en bit samt favoriten kommer på vingel och kanske inte är som bäst ?
V85 6)
1 Jay Jay Zet Känns lite svårbedömd på distansen men känns som ett roligt vinstbud så här på Måndags kvällen.
V85 7) Jag har snöat in på bakspåren.
8 Jalapeno K Ok Jalapeno har framspår och visst kan André ta fjärde raka med hästen om inte läget spökar alltför mycket. Hästen har en grym avslutning.
10 Flotilla. 11 Kinky Boots. 12 Kipketer Mearas. Samtliga har gedigen höstform och kommer säkerligen att ställa frågan på upploppet.
V85 8) Jag tror Bronshästarna är lite för tuffa. Det blir nog bra tryck på loppet från början till slut.
6 Fantom Jet Allesandro i jollen är väl ingen fördel men hästen har spring i benen när han är på rätt humör.
10 King Of Trotter Luring.
12 Steady Roc Härdad i tuffa gäng.