Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal igår, 01:08   #225
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skog Visa inlägg
Alldeles nyss var det viktigt med dessa potter.

Men det är väl enkelt att avgöra hur fel Bosses program räknar i förhållande till Joker och Bara Trav. Upp med siffrorna nu tack. Eller är det ytterligare en uppvisning som spinndoctor vi bevittnar?
1) Förväntad utd för 1-2-3 fel beror inte på omsättningen. Enbart spel% på vinnarraden. Där uppstår inget "tidig omsättning"s-fel. Det gäller bara för alla rätt och när det ligger extrapengar i potten.

2) Kanske missade mitt svar där jag bad om ursäkt för att jag påstod att det var underskattad utdelning rakt av. Det var underskattat för 1+2 fel. Men väldigt nära verklig utdelning för 3 fel. Jag tog siffrorna från minnet och mindes helt fel för 3 fel.

3) I samma ursäkt svarade jag att uppskattningarna är identiska med Bosses program när man använder den slutliga spelinfon.

4) Jag har inget problem alls med att erkänna när jag gjort ett misstag. Som t ex här. No Spin Doctoring to be found here. Det är bara när ipåståenden rycks ur sitt sammanhang eller förutsättningar inte tas hänsyn till som det kan verka som att jag slingrar mig. Jag slingrar mig aldrig medvetet. Men jag är hysteriskt noga med allt i punkt 4. Det vanligaste är att jag inte tagit med tillräckligt med detaljer eller att mottagaren inte förstår eller kanske t o m missförstår med flit.

Senast redigerad av Strappa71 den igår klockan 01:10.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat