Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal igår, 13:20   #232
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skog Visa inlägg
Frågan är väl egentligen redan utredd men tack för siffrorna brakzen och tack för att du förstod frågan:
Frågan är tydligen lätt att missförstå. "Omedvetet" dessutom ...?

Jag tyckte mig sträcka ut en hand och begrava stridsyxan.
Taktiken att hävda att opponenten medvetet missförstår, hävda att man redan svarat och därigenom undvika ett svar är ytterligare en känd spindoktortaktik, Evasion.

Kanske hade det varit bättre om han lagt upp bilden här själv när det nu visar sig att han faktiskt kände till uppgifterna. Man kan ju undra varför han inte gjorde det?

Tydligt är att det inte går att lita på Mister eller hans "beräkningar", det är ju inte riktigt identiska siffror ifall man nu skall bråka om det. Slut i sak från min sida!

Nu väntar vi på V75's återuppståndelse.
V85 lär vara en succe enl ATG. Omsättningen motsvarar V75 om man vill lägger in lite speciella förutsättningar i beräkningen. Jaja det går att hitta argument om man vill, frågan är om någon tror på dessa argument.

Har redan svarst på exakt varför. Jag gjorde misstaget att ta siffrorna ur huvudet och det blev tvärfel för 5r-utd.

Hur många ggr ska jag behöva sktiva det för att du ska förstå mitt misstag som jag dessutom genuint bett om ursäkt för?