Visa ett inlägg
Gammal 2025-12-19, 16:48   #13
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4151

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tog ut en dagens dubbel tidigt i veckan:

DD1: 11 Dats Tore
DD2: 2 Fawaz Mil

Sex lopp kvar att lösa på V85 och så här ser det ut fredag kväll:

Avd 1
1 Orlena Boko känner jag inte till och inte kusken heller. Men spår 1 i volt försöker jag alltid ta med då statistiken pekar på detta. 2 Get In Your Pjs låter det bra på både från Juul och Uhrberg. Mitt förstastreck. Sen tar jag med springspåren 6 Noblesse Brodda och 7 Gemera Hall. Om nån eller bägge dessa får en bra start kan de hitta till slagläge. Ev omstarter gynnar 15 Figlia di Ciclone från springspår på tillägg så den får oxå plats på mitt system.

Avd 2
Klass III-försöket har en stor favorit i 4 Mandrake. Men en treårig varannan gångs-vinnare vågar inte jag spika. Båda Unters styrningar; 5 Starman med Peter i sulkyn och 8 Nighttrain får vara med på kupongen. Sen tycker jag att 7 Ezekiel Face är fantastiskt spelvärd till 5%. Den kommer trots allt med två raka segrar. Skulle det bli strykning innanför kan den vara spikaktuell! 11 Rosso Rubino är oxå en prisvärd skräll. Fem hästar får det bli.

Avd 3
4 Nordic In vann senast med Johan till oddset 3,96. Nu står den i 27 ggr med offensive Peter i sulkyn. Mitt solklara förstastreck. Christoffer Erikssons 3 VästerboRoyalFlash går från klarhet till klarhet. Mitt solklara andrastreck. Uhrbergs styrning 2 Nyras Daenker får haka på tåget som en liten halvskräll. Verkar va i uppåtform.

Avd 4
2 Stens Rubin hade varit en bra spik. Men jag tar även med 5 Icelands Fall som femma på auto kort. Jag vill alltid ha med spår 5 på kort distans med bilstart. Den har ju sprungit 9,9 på distansen, det har inte Sten gjort.

Avd 5
Här sticker jag ut hakan och tar de jag tycker är mest härdade under året. Ingen av dem är favorit men jag nöjer mig med 2 Kapucine d'inverne och 5 Ebba Kuce. Tror distansen passar bägge.

Avd 6
Treåringslopp för ston med stotrappa. Jag får börja snåla med strecken och hoppas på lite stallkörning så jag nöjer mig med Untersteiners trio. 3 Madame Mearas, 7 Global Girlpower och luringen 9 Magic Jewel.

Avd 7
11 Dats Tore. Blev lite besviken på att den nu ser ut att bli favorit då jag tyckte den var lite av en skräll när jag plockade ut den när startlistorna kom. Men den borde väl trenda neråt innan start.

Avd 8
Här spikade jag ju 2 Fawaz Mil men kommer nu lägga till 5 Jetborne. Chanslös på pappret men det var 5 Zaxton oxå i ett kortlopp för inte så länge sen

Så ser det ut nu men det är en hel natt och morgon kvar att drömma, tänka och ändra sig på.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat