Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-30, 17:30   #157
mazzy

mazzys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 924

mazzys hockeyspel 13/14
Stats: 58 - 125 - 0
ROI: 96.49%
Vinstprocent: 31.69%

Standard

2010-11-30 19:00ElitserienFärjestads BK vs Linköpings HC -0.5 FT 2 3.180

Färjestad ska vara knappa favoriter den här matchen, men Linköping är så pass bra att allt över 3 i odds finns det värde i som jag ser det. Färjestad kommer från ett riktigt bottennapp bortamot Södertälje där man förlorade med 6-2. Linköping har haft fem dagars vila. Vad det innebär vågar jag inte spekulera i, men i senaste matchen borta mot HV71 blev det förlust. Jag tror på en jämn match där Linköping har goda chanser. Senaste matchen lagen emellan spelades i Linköping och vanns av Färjestad med 4-2, men mötet i Karlstad tidigare på säsongen vann Linköping med 4-0.

2010-11-30 19:00ElitserienSkellefteå AIK vs MODO Hockey -0.5 FT 2 4.430

Modo MÅSTE spela mer desperat och jag är helt säker på att de är sjukt motiverade efter senaste tidens bedrövliga spel. Skellefteå kommer från en förlust borta mot HV71 där de inte alls spelade bra. Jag tror det kommer passa Modo bra att spela på bortais som klara underdogs. De har säkert känt av viss press de senaste två matcherna när de spelat hemma, men i den här matchen är det "ingen" som räknar med att de ska vinna, eller ens ta poäng. Skellefteå saknar Johan Forsberg, Mattias Lindström och Fredrik Lindgren. Modo är skadefria.

2010-11-30 19:00ElitserienFärjestads BK vs Linköpings HC ÖVER Ö 5 FT 2 2.140

Jag tycker det är riktigt bra att få 2,14 i odds på över 5 mål. Färjestad har bara spelat en match som gått över 5 mål på deras fem senaste matcher. Men den som gick över var deras senaste match där det gjordes totalt åtta mål. Alexander Salak släppte in sex mål och det skulle inte förvåna mig om Christopher Nihlstorp får chansen ikväll. Han är enligt mig klart sämre än Salak. Linköpings tre av fem senaste matcher har gått över 5 mål, och en har slutat på exakt 5 mål.

2010-11-30 19:00ElitserienDjurgårdens IF vs HV71 -0.5 FT 2 2.640

HV har gjort det riktigt bra den senaste tiden. Man har fått igång spelet i sina två senaste matcher där man vann mot Linköping och Skellefteå. Djurgården har bara en seger på sina fem senaste matcher. De kommer från en strafförlust och nu senast en övertidsförlust. Djurgården är med andra ord revanschsugna, men samtidigt tror jag även HV är riktigt sugna på att få igång sitt bortaspel som har varit dåligt hittills.

Senast redigerad av mazzy den 2010-11-30 klockan 21:39.
mazzy är inte uppkopplad   Ge poäng