Visa ett inlägg
Gammal igår, 21:53   #3669
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skog Visa inlägg
Tack Strappa, avanceratfliken finns inte i demoversionen på webben så jag laddade ner programmet och där fanns det. Men då blev min dator riktigt seg, det fungerar snabbt på webben men långsamt som sirap på datorn. Kanske är det min dator i kombination med fler funktioner i programmet som är problemet. Snyggt och intuitivt är programmet, inte "klyddigt".

Testade Bosses exempel.
32 kronors systemet med 7-rättsgaranti kostar 79 kr och 64 kronorssystemet med 8 hästar i 5 avelningar kostade 137,50. Det var ju det du sa, att systemen inte absolut inte är optimerade. Även brazken sa ju att systemen skulle bli dubbet så dyra. Så det kan ju vara värt att ha tillgång till mer optimerade system om det innebär fler hästar till lägre kostnad som alternativ.

Nu är jag inte ivrig påhejare av V85 eftersom jag anser att chansen till 8-rätt är förbehållen bolagsspelare på ICA-butiker men det är en debatt vi fört i en annan tråd.

Kan man däremot få bra chanser till 7 rätt med rimliga kostnader samtidigt som utdelningarna visar upp framfötterna kan jag tänka mig att bidra till potten vid enstaka tillfällen. Appropå utdelningar tycker jag det var underligt "dåigt" betalt för 7 rätt senast när ingen lyckades hitta 8'an. Jag tänker att 12 rätt på stryket brukar ge betydligt mer när ingen har alla rätt. Exempelvis gav 12 rätt 327000 i februari 2023.
Se DM. Vi behöver inte kludda ner den här tråden mer med sido-resonemang.