Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal idag, 18:31   #249
Skog

Reg.datum: aug 2021
Sharp$: 30
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Under vilken V75-omsättning? vs 2024-2025? vs covid-åren?

Klart de kan gå tillbaka till V75, men det blir utan de 300-500k / år mina andelsspel omsätter. Exakt noll risk att jag går tillbaka till den misären.
Ajdå, pengarna du omsätter motsvarar ca 1 minuts reklam på TV4 för V85 under "bra sändningstid" för ATG.

Med tanke på utfallet i relation till kostnaden har jag viss förståelse för att delar av styrelsen känner att V85-projektet inte var utformat av de brightaste hjärnorna. Copy/Paste av 1993 men behåll det sämsta var inte så bra. Det är illa när Remy kontaktas. "Vad kan är du mest stolt över från din tid som VD - hjälp oss vad kan vi göra Remy?"

Remy Nilsson är för slipad för att gå i den fällan. Han är nöjd med sitt förvärv och vill inte bli sammankopplad med clownernas fördärv.

Edit. Tydligen lyssnade delar av styrelsen på ditt hot att avstå spel. Nu kom ett beslut på att öka potten i nyårsloppen, men det blir sista chansen. Basta. Så nu blir det nattjobb för marknadsavdelningen. Inlämningsstopp när,mar sig och budskapet ut. Hahaha, man undrar vad ATG håller på med. Och nej det kommer inte att hjälpa.

Senast redigerad av Skog den idag klockan 18:44.
Skog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat