Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Det enda jag har emot Remy är vad han ställde till med under de senare åren som vd. Inget annat.
Går inte att lämna över sämre läge med ett så bra bolag.
|
Ja du kan ha rätt i att Remy borde insett faran med att släppa kontrollen till nuvarande lallare men någon gång måste man släppa pucken, även i bowling!
Åter till V85. Jackpottinflationen i spelet gör att dagens "extrakrydda" inte smakar någonting längre. 90-miljonerspott på hästspel borde smaka oxfilé men det har blivit så urvattnat att man lika gärna kan vänta in ett bättre spelläge. Sjukt.
ATG kan inte sitta still i båten och vänta på att spelet skall "stabillisera sig". Det är dags för förändringar, jag har sett dig (Strappa) föreslå vettiga "jackpottregler" med uppflyttning i vinstpoolerna. Kanske skall j-p gränsen för 5 och 6 höjas? Var den ska dras eller vikten av utdelninng i de lägre vinstgrupperna kan det nog finnas olika åsikter om . Även hos en och samma spelare:
Citat:
Men under tiden man jagar 8an så är sidovinsterna absolut inte försumbara på V85.
|
Citat:
Det är allarättspotten som "gäller" på V85 och därför är det absolut inte hela världen för mig med icke-optimerade x-felsreducerade system.
|
Med jackpott ca 1 gång / månad skulle begreppet kunna få den utväxling som är tänkt. Det måste ATG titta på igen, det är pinsamt tydligt att förarbetet vid införandet av V85 lämnar en del att önska. Börja om från början tror jag kan vara det som gäller.