Visa ett inlägg
Gammal 2026-01-04, 15:42   #80
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4136

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
För mig obegriplig inställning att det ska gå till vissa random andra vinnare i en annan omgång men inte just allarättsvinnarna? För mig är båda lika orättvisa.

För att någon ökad rättvisa ska inträffa behöver pengarna delas ut i den omgång som de omsattes. Till de som spelade bäst i just den omgången.
Jag har aldrig pratat om detta. Dela ut jackpotpengar i den omgång som de omsätts har väl aldrig varit på tapeten? Jag pratar om att vi som spelar små system varenda jävla vecka år ut och år in, och som på V75:s tid då och då vann några hundra eller några tusen på femmor och sexor numera ser att dessa pengar försvinner till en åttarättspott när ATG behagar att pytsa ut dem. Strategin verkar vara att producera jackpot på femmor och sexor så ofta som möjligt för att sno pengar till framtida åttor i jackpot-omgångar där stora penningstinna system plockar russinen ur kakan. Det kanske vore bättre att ta bort utdelning på sex och fem rätt helt och hållet! Det verkar ju ändå för det mesta bara ge råttmat eller inget alls. Ge oss tillbaka V75 eller lägg åtminstone in en V65:a i V85-spannet så man kan välja det istället. Jag, och många med mig, har snart lessnat på detta och då sjunker lördagsupplevelsen sakta men säkert till havets botten.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat