Visa ett inlägg
Gammal 2026-01-04, 21:59   #85
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1889
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Det låter lite bättre än vad det är nu. Men det bästa vore att återinföra V75 och ha V85 vid sidan om för de som jagar mångmiljoner. V87 kanske? Eller åtminstone lägga en V65:a inom V85-ramen för det är ju den kvaliteten man vill ha på loppen fast man inte vill ha så många lopp och inte så mycket råttmat för sidovinsterna. Jag pratar bara om vad som känns bäst ur spelarsynpunkt, vad ATG tror är mest lukrativt skiter jag i. Även om jag tror att det som känns bäst för de vanliga spelarna i det långa loppet även kommer vara bäst för ATG som kommersiellt företag. För min egen del kommer jag att lägga ner V85 och istället bara spela Dagens Dubbel och vinnarspel, när det dyker upp hästar som jag följer. Det blir ju billigare för mig, men inte för ATG.
V65 inom ramen för V85 var ATGs grundidé. Tyvärr inte möjligt då Norge vägrar att permanent lämna ifrån sig V65 på lördagkvällar!

Kan det stämma? Japp, otroligt nog är det så. ATG har av outgrundlig anledning programmerat fast sig i ett hörn där man för tillfället bara kan ha EN V65-omgång per dygn.

För egen del skulle jag kunna acceptera V64 istället. Men ENBART med samma upp-/nerflyttningsregler som jag förslår för V85. Det måste vara HELT jackpottfritt.