Visa ett inlägg
Gammal 2026-01-06, 18:01   #10
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18541
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Nja, färdig är jag väl inte men för ovanlighetens skull har jag en gjuten grundidé redan på tisdag. Jag kanske lämnar in den tidigt och gör ett komplementsystem senare i veckan. Kruxet är ju att man i så fall behöver ta ut reserver och att hitta reserver som känns okej till fem spikar är ju inte helt enkelt. Så jag håller mig nog tills på lördag förmiddag innan jag vågar lämna in systemet. Blir det strykning av någon av mina spikar kanske jag får göra ett annat upplägg. Unters tror jag att jag chansar bort denna vecka när de själva inte kör. Dom får la änna va nöjda ett tag nu.
Tidig inlämning är inte min likör. Blir väderförhållanden och banunderlag vanskliga kommer strykningar som ett brev på posten. ( hm de uttrycket går väl inte att använda längre ) Även om man är noga med reserver ändras ju förutsättningarna även om inte streckade hästen stryks. Jag lämnar alltid in i sista stund. Sitter kvar sedan den gamla goda tiden när man hängde på banräcket och sög i sig värmnings intrycken och ev sista minuten surr på stallbacken.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat