Visa ett inlägg
Gammal igår, 10:10   #3
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18560
Standard

Måndags Surr

Mina tidiga Måndags tankar efter en snabbkoll på 10 min medans gröten lägger sig som bomull i magen.
V85 1) Klurigt 15 hästars stolopp direkt. Hujedamej.
12 Grazzhopper Har varit struken titt som tätt på slutet men jag tror Svedberg har hästen iordning och kan leverera. Märren verkar ganska travsäker så spår 5 är nog inga problem.
15 Yatsy Töll Bortlottad är väl bara förnamnet MEN hästen såg fin ut vid vinsten senast efter perfekt styrning av smarte Uffe. Som sagt bortlottad men jag gillar hästen.

V85 2) Noll koll på dessa hästar. Garderingslopp är väl bara förnamnet.

V85 3) 3 Boscha Diablo Gör debut i eliten och kan vinna direkt i vinter guld. Bra iordning. Gissa vem som tränar ?

V85 4) Ännu ett klurigt lågklassigt 15 hästars lopp med mycket låga startpoäng.
Skrällarna står på kö.
3 Bottnas Komet Är lite halvseg men borde passa på distans och trög vinterbana. Örjan upp är inte fel.
10 King Är nog bättre än raden. Känns oxå änna distansgynnad.

V85 5) 3 No Talking You Är redo att ta en dust mot lite tuffare motstånd. Matchats i enkla gäng men sett kanonfin ut länge.
7 Ogden Boko Formtoppad Djusehäst och Skoglund upp. Halvsmack.

V85 6) 3 Dats Tore Kämpar på i tuffa gäng och gör alltid sitt jobb. Värd en vinst.
Trivs bra med tätkänning direkt.
6 Mellby Knekt Lopp i kroppen efter lång paus. Meriterad herre som duger gott i klassen om Nurmos har vässat lite lätt.

V85 7) 6 The Little Plug Trodde jag mycket på sist. Satt i vinnarhålet men drogs bakåt. Spurtade vasst till slut. Pluggen får en chans till.
7 Franky Bahia Grym Mommert travare. Det vankas nog spets och slut om Conrad får bestämma med sin guldklimp. Lugauer uppfödning. Ganska beskedligt motstånd.

V85 8) 1 Pearl Kayz Mommert kanske tar en DD ? Spår 1 på 1640 och rutinerade Björn i sulkyn känns änna positivt. Dålig koll på hästens startsnabbhet men trivs nog på distansen.
5 Akuratess Toppfin travare men kusken vinner väl inte STL lopp på beställning.
Märren känns änna distansgynnad.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat