Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal 2026-01-15, 18:03   #295
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61868
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Det är lite det här jag menar.

Jag har alltid ÄLSKAT att bygga intressanta systemkonstruktioner tidigare. Men med förutsättningarna som nu råder på V85 så hittar jag inga riktigt smidiga varianter att jobba med.

Tre spik är (för mig) nästan inget alternativ då sannolikheten att träffa något snabbt blir för låg OM man inte spikar korrekt streckade megalampor hela tiden (vilket jag hatar). Fyra spik passar mig än mindre.

Och med två spik räcker ALDRIG kvarvarande radantal till annat än rena chanslappar där variansen kommer äta upp en långt innan man får till en träff.

Visst, man kan se spelandet som ett rent nöje där man betalar och hoppas på att fru fortuna löser variansen åt en i tid men att lira seriöst och hålla en positiv ROI på sikt är helt enkelt för svårt.

Nej, jag fortsätter nog stå över spelformen tills man tillåter mig att reducera mina 2000 rader. Då j*vlar!!

Jag väntar också på det . Med åtta lopp är det sällan man vill betala lika mycket för alla i garderingsloppen . Hade varit mycket roligare att jobba fram ett reducerat och då finns också mycket större möjlighet att täcka upp några lopp bättre .
Dödfött att lira V85 med tre favoritspikar . Massor av värdelösa rader man då betalar för. Ett matematiskt 2000 raders för 300 kr kräver nästan att åtminstone en av de tre spikarna inte är favorit . Men gäller då också att ha med hästar i övriga lopp som drar upp värdet .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat