Visa ett inlägg
Gammal 2026-01-20, 12:56   #20
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4497

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tidig grundidé:

Avd 1
Två Unterhästar med Uhrberg upp bakom den ena. Jag tar med bägge; 7 Satsuma och 13 Kinky Rain. Några lopp ska väl Johans hästar vinna? Dessutom min förstarankade 12 Billie Parker. Reldén-favoriten chansar jag bort.

Avd 2
5 Danville spikas. Jag tror stallet är uppe ur sin lilla svacka. Från femtespår på kort auto är det väl bara tack o hej?

Avd 3
Jag tar ställning; spik på 5 A Fair Day. Det kanske verkar dumdristigt när man kan få en "helgardering" med bara två hästar men jag testar i alla fall. Jag behöver spara strecken till skrälloppen.

Avd 4
14 Alvena Roy är en tänkbar spik men jag "måste" ha med 1:an i volt så 1 Xanthis J.R. kommer med på lappen. Det får räcka med dessa två.

Avd 5
Favoriten Fesitov har gjort det bra i vardagslopp på hemmaplan men är nog överstreckad här. För mig är detta ett vidöppet lopp och jag tar ALLIHOPA HÄSTARNA.

Avd 6
Ganska okända hästar för mig. Jag satsar på Johans häst här. Det verkar vara en blivande stjärna och från spår 5 bakom bilen är det väl full fart framåt som gäller. Han får vinna med 5 Piccadilly Pellini här istället för i guld.

Avd 7
Så var det dags för ännu en triumf för Oscar Ginman med 5 Maroon Day. En offensiv styrning förväntar jag mig och då är väl saken klar?

Avd 8
Dagen avslutas med ett stolopp och då är det gôtt att sitta med ALLIHOPA HÄSTARNA.

Så ser min grundidé ut idag, tisdag. Får se om den håller hela veckan!
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat