Visa ett inlägg
Gammal igår, 11:36   #24
Wedgie

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1254
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
En ganska ihålig omgång med många skiktade lopp. Betyg 4,5/10

Avd 5. 7 Fetisov är en gammal back klippa och som häst blir han sinnessjukt svårslagen om Persson får överta ledningen. Vilket jag är rätt säker på! En rolig (kanske inte så trolig) emot kan 5 Ares Maanos vara. Vad har herr Oskar Svanberg att säga månntro?

Svanberg låter ju väldigt uppåt.

Citat:
- Det kändes riktigt bra i måndagens jobb. Han var bra med i matchen både mentalt och fysiskt och har med det sagt tagit loppet väldigt bra. Spåret var jag väldigt nöjd med så det ska bli riktigt kul på lördag. Vi har hittat lite som har krånglat med honom störe del av livet då han haft lite problem med vätskebalansen. Det är nu bra och han är väldigt pigg och glad med livet. Han spurtade starkt senast och gick med full fart över mål och hade bara kunnat gå två riktiga jobb på en månad inför senast på grund av virus och sånt. Med det upplägget tror jag att det är toppform på lördag. Inga ändringar, säger Oskar Svanberg.

Samma för Erkssons häst som Ginman rattar - 4 Second Serve, så den måste också med.

Citat:
- Han har gjort två starter i min regi och jag har varit väldigt nöjd med honom. I den första starten för mig så avslutade han fint över upploppet och senast gick han runt konkurrenterna i spåren under slutvarvet. Han känns väldigt laddad och fin i jobben inför den här starten och är också väldigt pigg och “studsig” i hagen. Utgångsläget blev bra och jag är nöjd med min häst för dagen. Han tävlar med öppet huvudlag och jag har haft vissa funderingar på att sätta på honom ett halvstängt huvudlag. Han är dock så pass pigg för dagen att jag troligtvis inte förändrar något, säger Michelle Eriksson.

Och Fetisov såklart.
Wedgie är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat