Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-27, 15:09   #1
fleshbone
 
fleshbones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15
Standard

fleshbones dagbok (Hockey+Fotboll)


Tjena!

Har smygföljt ett par dagböcker här, skriver inte mycket då ja inte gillar att "synas" men jag tänker ändra på det och börja satsa lite mer på bettingen. Några kanske känner mig från FB brukade reka lägg matcher från svenska division 2-3. Aldrig använt mig utav en dagbok för mina spel, men jag vill få fram statistiken, svagheter och styrkor för mina spel..

Lite om mig själv, är 21 år gammal, riktigt fotbollsintresserad och aktiv hos fotbollsklubben Assyriska. Arbetade som scout åt de förr, numera tipsar jag bara om spelare. Vet inte direkt vad jag ska skriva mer men syftet med dagboken är först o främst till för att jag ska se vad jag gör för fel/rätt. Tippar på betsafe.com inte bästa oddsen direkt men det är en enkel sida.

Kommer betta på fotboll och hockey, fotboll som mest mycket fransk fotboll och i april blir det en hel del presenter åt er från våra svenska divisioner 2-3 och en hel del superettan! =)

Börjar med en kassa på: 510kr

DAGENS SPEL
Idag har jag bettat på 6 spel
Fotboll: 5
Hockey: 1

Spel #1
Algeriet - Egypten Över 2.5, 2.30 -12kr
Rivalerna ställs mot varandra igen, tror på målkalas

Spel #2
Histon - Luton, 2.10 -20kr
Luton som åkte ur engelska league two åker nu till byn Histon för att kämpa om 3 poäng, självklart bör dom vinna. 3-1-2 de 6 senaste matcherna, svaga Histon som inte vunnit sedan 28/12-09. Lite kryssvarning känns det som med tanke på vädret men man kan inte alltid gå på känsla.

Spel #3
Newcastle -1 - Crystal Palace +1, 2.74 -20kr
Newcastle har kryssat en hel del, senaste åkte man på en förlust mot WBA med 4-2 men idag tror jag dom är taggade och besegrar C.P som har fått 10poängs avdrag så jag tror att motivationen är i botten av sjön när det gäller C.P.

Spel #4
Marseille - Lille, 2.00 -20kr
Lille hade superform och ångade på frammåt men tyvärr tog sviten slut. Man förlorade chockat mot Sochaux och förlorade även senast i coupe de france mot Colmar som spelar i franska division 3. Marseille fortsätter frammåt utan någon förlust, både Lille och Marseille vill ta sig till semifinalen i franska cupen men Marseille har det lilla extra och vinner enkelt på Stade Velodrome

Spel #5 TRIPPEL
En trippel kupong med Marseille,Luton och Newcastle. Vet att man inte ska spela samma matcher men jag tyckte att det var bra odds 11.50
Insats: 10kr

Spel #6 DUBBEL
Man Utd - Man City(X2)
United har en tuff match mot Arsenal i ligan och City är sugna på att slå storebror här. 2.16 på Dubbelchans, spelvärt!
IK Oskarshamn - Mora IK
Mora på fjärdeplats mot Oskarshamn som ligger i botten
Odds: 3.78
Insats: 28kr

Kassa: 400kr
Levande: 110kr

Kommer börja skriva units senare lite bråttom nu

Lycka till ser verkligen fram emot att skriva här!
fleshbone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat