V85 Final Surr Tisdag
Flera öppna och kluriga lopp kan bädda för storutdelning igen trots Final omgång.
V85 1) 1 Matti Ruisma blir med rätta hårt betrodd. Visat grym talang. Men Klass 3 är Klass 3 !
7 Handfullofdollar kommer med fyra raka och två senaste i tufft motstånd. Värst emot.
Staro hästarna 2 Tindra och 5 Steven misspryder inte en garderings kupong.
V85 2) Lurigt Stolopp.
5 Facetime Queen är väl på pappret bästa hästen. Dessutom rätt gener och Djuse Pojken är nog med på stregen.
12 R.K.Pocahontas är väl rejält bortlottad? Hade varit intressant med bättre läge.
Men det känns änna som ett garderingslopp.
V85 3) Fyrårings lopp igen !
4 Cold Blaze Sebastian K filuren har aldrig förlorat men nu är det väl lite tuffare motstånd ? Kanske bara vinner ? Men ingen dunderspik i min värld.
8 Email Address Rutinerad filur för sin ålder och verkar trivas bra i Hajom. Se upp.
12 The Great One är väl rejält bortlottad ? Hade varit intressant med bättre läge.
Garderingslopp här oxå ?
V85 4) 1 Katmandu Mearas Välstammade Snogarps hästen duger gott i klassen. Smack.
V85 5) 8 Luois Vietton Urstark rackare med formen på topp. Chansspik ? Smackelismack.
V85 6) 12 Betting Pacer Hm ännu en bakspårs tolva !!
Det luktar överpace ända till Varberg. Och rutinerade Betting kan få loppet i halsen. Märren är härdad i betydligt värre motstånd och har bra vinterform.
Men visst finns det gott om motbud.
V86 7) Högklassig Klass 1 final.
2 Kattbo Hunter Surras det mycket om. Jag har dålig koll på hästen men kommer ju med fina meriter. Kanske bara vinner ?
5 Gliding Eagle Gjorde en grym prestation senast och satte nytt rekord mitt i vintern. Kan vinna igen om inte loppet sitter i benen.
8 Steady Contess Ångloket fick aldrig chansen senast som ganska hårt betrodd.
Revanch ?
V85 8) 15 hästars Stolopp. Vidöppet är bara förnamnet.
6 Global Gaiety och 14 Billie Parker är mina måstestreck. Men här känns det som att alla kan vinna. Dock lite fördel för tuffare bakspårs hästarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 14:12.
|