Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal igår, 07:48   #323
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skog Visa inlägg
Du vill ha fler skäl än de som anges i det inlägg du själv valt att citera/svara på?

Trots att du fick sitta med i en fokusgrupp verkar det inte bli en hit. Det måste kännas hårt att se hur hästlotto tagits mot av spelarna, att se hur det inte hjälpte att bara slänga på en avdelning på V75 och tro att spelarna skulle återkomma. Det fungerade ju på Remys tid.

Några omgångar till så läggs V85 ner. V75 välkomnas tillbaka!
2 av 10-15 påpekanden togs i beaktande. Det finns väldigt mycket som absolut inte är optimalt med V85 som det ser ut nu.

V75 hade jag avvecklat till 95% och om det kommer tillbaka avslutas varje-vecka-spelet omedelbart.

Jag har inget som helst problem om det mot förmodan blir en återgång till V75. Jag är ju bara en liten och obetydlig skvätt i omsättningsbyttan ändå.

Framtiden får utvisa. Men att en V75-återkomst skulle bli succé håller jag för högst osannolikt. Så osannolikt att du helt slipper mig i travspelsdebattsammang om inte utvecklingen fortsätter i samma riktning ändå.

Ovidkommande detalj: På de senaste 9 ordinarie V85-omgångarna har det blivit EN låg-utd-JP.