Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
2 av 10-15 påpekanden togs i beaktande. Det finns väldigt mycket som absolut inte är optimalt med V85 som det ser ut nu.
V75 hade jag avvecklat till 95% och om det kommer tillbaka avslutas varje-vecka-spelet omedelbart.
Jag har inget som helst problem om det mot förmodan blir en återgång till V75. Jag är ju bara en liten och obetydlig skvätt i omsättningsbyttan ändå.
Framtiden får utvisa. Men att en V75-återkomst skulle bli succé håller jag för högst osannolikt. Så osannolikt att du helt slipper mig i travspelsdebattsammang om inte utvecklingen fortsätter i samma riktning ändå.
Ovidkommande detalj: På de senaste 9 ordinarie V85-omgångarna har det blivit EN låg-utd-JP.
|
OK det är 2 läger
De som spelar för 1 000 -1500 o uppåt tycjer V85 är Kanon
De har tid lägga många timmar på att läsa in sig, de som man hör på TV ATG live och i krönikor kan läsa trav PÅ BETALD ARBETSTID"
De har ofta travfakta, 1000 kr / månad, kanske köper tips på betaltjänsterna
Vanliga Svensson tycker v85 är en katastrof
som kanske spelar ett system för 150 - 300 kr och läser program o aftonbladets tips på fredag, kanske prenumerar på Ronden/Guiden
Och man sitter väldigt stadigt i den ena eller andra gruppen, väldigt starka åsikter.
För mig är det otroligt konstigt att ATG inte arbetat med radpriset, ALLA andraföretag justerar priserna, vissa som inom resenäringen flera gånger om dagen. ATG inte rört priset på 30 år, klartdet blev mkt lättare tippa v75 halverat radpris, de kunde höjt radpriset 10 öre 2023-24 och 10 öre nu, hade det skrämt bort många spelarna
Jag började spela v65 när Rodetto vann omg 1 och spelat nästan varje vecka i 52 år men det blir V5 framöver,perfekt 5 lopp, ingen jackpot, kan få betalt för en vinnande ide
V85-Lotto lockar mig INTE
PS jag har programmet fr Omgången 1 i skrivbordet, fick 3 rader med 5 rätt på 36 rader om jag skall tolkade inringade hästarna som systemet, borde vara så