Visa ett inlägg
Gammal igår, 09:20   #34
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7363
Standard

Ordningen återställd, idag är vi mer överens. Inget bra omen för dig då jag är på en lång ökenvandring:-)

Avd 1: Spik på Jepson eller väldigt många streck. Skräller ofta i dessa lopp. Bardun tidig bakom.
Avd 2: Borde favoriten normalt vinna, sos. Inga bakom som sätter upp tempot. Men är den lite blöt till slut?
Avd 3: Bör ju HoP vinna. Men något skaver lite och gillar ju Macahan.
Avd 4: Hopplöst svårt. Enig om att Goops är tidig. Men lyfter 7 och 11 som mina första streck och sätter kanske A på dem för bra stuns i lappen.
Avd 5: Mycket snack om Princess of Divine. Bra spår men är väl ingen sprinter. Är klart mest inne på Amazone som är en tänkbar spik.
Avd 6: Makalu Doc är väl klart bästa hästen och en tänkbar spik. Men lite orolig för att Xanthis Hilton, då blir den svårslagen. Tycker också Vinci Nice är lite obehaglig, brukar hamna fel på såna Unter-hästar.
Avd 7: Samma här, svårt bedöma Unter-häst som nog spetsar men är kanske inte är så kaxig till slut. 11 var mitt skrälldrag senast och ör given nu också.
Avd 8: Bör väl vara heltäckt på 1,3,6. Om fler streck så är det väl 7 och 11 bakom.

Nu ska jag bara lyckas dribbla bort systemkonstruktionen.

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Avd 1. Känns vidöppet om inte 7 Sainz Zon spårar! Sågar favoriten på 5-7 streck och tar bara 2,7 från främre volten.. Många omstarter och galopper?! öppnar för 2160m hästarna..

Avd 2. Djuses stall känns iskallt! Skippar favoriten (som har en riktigt bra chans sett till motstånd) och framhäver istället 5 Jane Hall som lär få en fin resa i 2a/3e ytter. Nöjer mig med 2,3,5

Avd 3. HOP torskar inte detta felfri! Lång distans och ledning, sen ska det mycket till..

Avd 4. Förordar massgardering! Här får man chansa hårt för att gå kort.. 4 Manhattan Trot är draget! Tycker att 12 Shenanigans borde vara favorit..

Avd 5. Sparlopp! 5,2 och möjligen 3,8 för egen del. 5 Princess Of Divine är en Propulsion avkomma som fått ett bra läge!

Avd 6. Klen silverdivision där man definitivt kan gå kort! Frågan är hur kort? A 8,9 B 3,2,1 Enligt mig MaD:s bästa chans i omgången om han trycker av 8 Xanthis Hilton! Tror på släpp..

Avd 7. En mycket märklig favorit!! (Lär inte sluta som det haha) Frågan är om inte Kolgjinis 5 Don Quijote Face krossar utvändigt ledaren felfri!? 5,3 känns som ett stabilt lås!

Avd 8. Spik på 3 Follow Him eller gadda på ordentligt! Det brukar ju ha en förmåga att skrälla i brons.. Med lite flyt så sitter 11 Valnes New Love där!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+6)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat