Visa ett inlägg
Gammal igår, 13:18   #18
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4542

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Huvudsystemet är klart och lämnas in så här (om inga sena spikstrykningar gör att jag får tänka om helt)

Avd 1
1 Global Email. Örjan har under 6% segrar i år. Borde väl vända snart och spår 1 på Bergsåker sägs ju vara bra. 3 Jimmy Adore får oxå plats på min kupong, Hanna Olofsson och Jenny Engfors är ett framgångsrikt team. Mitt förstastreck hamnade på 5 Four White E.G. Djuse/Djuse och spår 5 på kort auto. Kommer med två raka segrar i billiga lopp. Kan vara en spik för den djärve! 8 Mago Launcher har jobbigt spår men formen är på topp och Olle Alsén kör med vinst i sikte.

Avd 2
1 Bleke Borken spikas trots för hög procent. Kan inte tänka mig att Noralf slarvar bort sitt försprång.

Avd 3
Svårt lågklassigt lopp men 3 Twigs Like U är intressant i Melkkos regi. Rikard Nils är en offensiv kusk. 11 Dream Loverboy är ett Djuse/Djuse-ekipage som brukar vinna när han inte galopperar men enligt Mattias är hästen inte så osäker som det ser ut i raden. Tas nog lugnt iväg från bakspåret och båda de senaste vinsterna är tagna från bakspår. Är hård när han kommer iväg.

Avd 4
Volt och ston. 1 Pearl di Quattro från spår ett med Djuse/Djuse vill jag inte vara utan. Ulf Ohlsson från springspår låter bra, så 6 Ditte Gel ska med. 8 Digital Last är relativt ny hos Melkko och rankas högt även om hon är svårbedömd i voltlopp. jag nöjer mig så, men här kan det skrälla.

Avd 5
Tänkte först spika 5 Fahrenheit på kort auto och spår men blev lite orolig för 8 Betting Pacer som väl är mer härdad men har fått skitspår. Enda Goop-hästen som skickas upp till Bergsåker! Plockar även med 11 Kingen Mearas som har fått två lopp i kroppen inför detta. Är den på topp är den ju ruskig.

Avd 6
2 Venom är just nu favorit och det köper jag. Hanna Olofssons häst kommer med två raka och nu är det MAD i jollen och han vinner ju titt som tätt nu. 8 Romulus Diablo är oxå i fin form och Sjöström räds nog inte åttondespår. Full gas tänker jag. Jag vill även ha med "snackhästen" 9 B.G. Svedjan som har sparade krafter i bagaget och kan få en fin position då han startar bakom Venom.

Avd 7
Då har jag mina avslutande spikar kvar. 12 High On Pepper, 35% Stark som peppar!

Avd 8
och 3 Full Speed Forward 2%. Ulf Ohlsson från kanonläge på Bergsåker. Hästen vässas med jänkarvagn och googles och är en av de med lägst v-odds.
Det känns som en rolig chansspik!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat