Visa ett inlägg
Gammal igår, 14:09   #6
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18923
Standard

Tisdags Surr

V85 1) 11 Celiaz Stenhård Varenne märr som måste bevakas trots läget.
1 Xanthis Ibiza Är loppets Dark Horze åtminstone Mörkbrun Klurigt läge , årsdebut och hårt inne i klassen men känns änna trivas på distansen.

V85 2) 3 Zefyr Lane Kommer med tre raka och lär med rätta bli hårt betrodd men Klass 3 är Klass 3. Vidöppet bakom.

V85 3) 4 Stens Rubin Återigen hästen att slå i halvljummen Gulddivision. Rubinen har glänst hela vintern.

V85 4) Intressant långlopp. 8-10-12-13-15 i första hand. Visst är det långt upplopp ? 8 Belgique och 15 Börtas ”Stänkare” får bli mina tisdagsdrag.

V85 5) Ännu ett utslagsgivande långlopp.
1-2-4-9 är förstahandsvalen. 9 Shenanigans har jag bevakat i onödan senaste starterna men jag tror på tredje gången gillt. Kanske kan vara en Chansspik ? Persson brukar ju vinna med Åby hästen.

V85 6) 3 Malarkey Ännu en Chansspik ?

V85 7)6 Green Peaks Christoffer tuffar på med märren i Rikstoton men det vill sig inte riktigt i loppen.Men har en bra spurt med rätt smygresa. Örjan stöttar upp som driver. Lite Dreamteame light
12 Global Gaiety Har formen på topp men läget känns väl sådär. Första starten med bakspår känns änna lite oddshöjande.
3 Xanthis MAD och OKB kanske sitter på leken ? Dock lite hårt inne ?

V85 8) 2 Indy Boy Stack äntligen huvet först senast efter tre raka galopper. Hästen har hög kapacitet för klassen och Dreamteam Light Örjan får förtroendet igen
6 Deadly Map Gillar både häst och kusk. Såg fin ut senast i årsdebuten efter 8 mån paus. Står lite hårt inne i klassen men har grym grundkapacitet.

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 14:29.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat