Visa ett inlägg
Gammal igår, 20:53   #23
Wedgie

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jajamen, Jepson sitter nog på leken, men som du vet försöker jag ALLTID ha med 5:an på kort auto. Därav är hon mitt första streck. Ifrån början hade jag med Take a Bow, innan den vart struken men det här känns som ett steg i rätt riktning. Ottens vann ju senast från spår nio på kort auto, vilket ska vara omöjligt enligt Jens. Då borde hon väl ha en lill-chans från spår fem? Men jag vill gärna ha med Piraeus som du varnar för. Får se om jag har råd.
Stefan Persson hade den som förstahäst också.

Citat:
Här har jag ett mycket intressant drag i 6 Ottens Lady Gaagaa som jag körde senast. Det är en riktigt bra häst som hade en svacka en period, men André Eklundh hade väldigt fina träningsrapporter inför återkomsten och hon var också mycket fin i loppet. Jag tror hon kommer vara ytterligare förbättrad med det loppet i kroppen och tycker det är det roligaste draget jag har att komma med i omgången.

I det stora hela är det ett toköppet lopp och det skiljer otroligt lite mellan den som är spelad på 27 eller fem procent. Det vimlar verkligen av roliga bud i loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
Wedgie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat