Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-01, 11:35   #393
Hammarn
 
Hammarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 217

Hammarn
Stats: 20 - 12 - 4
ROI: 111.47%
Vinstprocent: 62.50%

Standard

Man har gjort det igen!

Hittade detta från Profil: grando123

Sport: Fotboll
Land: Australien
Odds: 1,53
Bolag: Nordicbet
Spelstopp: 2010-12-01 11:00
Liga: --
Tips: .1.
Lag: Gold Coast - Nort

--------------------------------------------------------------------------------
Hejsan jag rekar denna pga att jag ska gå in med tung insats å¨ettan här och tror välldigt mycket på den. Hemmalaget saknar en del spelare första målvakten är det störta avbräcket. Medans bortaplanslaget saknar också dom en hel del spelare men båda lagen fär tillbaka spelare i denna matchen. Hemmalaget har på sina 10 senaste matcher både på sin hemmaplan och på bortaplan i facit : 7-4-1. Hemmalaget har på sin hemmaplan i facit : 5-3-0 med målskillnaden 7-2 på sina 5 senaste matcher. Så jag skulle rekomendera att bara spela ettan här för hc 0-1 tex tror jag kan bli svårt hemmalaget har ju bara en då gjort 7 mål på sina 5 sneatse hemmaplansmatcher. Men men man kan ju alltid testa. Bortaplanslaget har på sina 14 senaste matcher på bortaplan i facit : 0-5-9 med målskillnaden : 16-30. Så dom har alltså inte vunnit än på bortaplan på sina 14 senaste matcher. Det förklarar ju bara att dom inte är någon vidare på bortaplan. Hemmalaget har ju en då 3 segrar på sina 5 senaste hemmaplansmatcher och det är ju en 3:e plats mot 12lats (sist). Alltså toppen mot botten och klasskillnad ska det en vara. 1,53 på ettan lite långt men jag spelar min högsta insats jag har gjort i spelväg. och nu får vi allt ta och jobba in dom =)=).....

Kommentera Gärna !!

EDITERAD 2010-12-01 08.37:21



PS:Ställningen är nu 1-2 till North Queensland med dryga kvarten kvar.

Heja Heja!
__________________
Vad säger du
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Hammarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat