Visa ett inlägg
Gammal idag, 08:08   #9
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2783
Standard

V86 skulle finansiera ev lir på Bjerke.
Som jag såg det gick det inte missa full pott, klen utdelning luktade det lång väg, så given hämtgurka var intrycket efter att ha kollat listorna.
2,4
4
5,7
1,2,3,8
1,4,7,8,10,12
5
2,5,6,7,10,11
5,6,8,9

Ändrade spiken på DiMaggio Face till tvåhästarslås 5,7 och spikade istället Fabulous Gent och tog bort 2 hästarslåset med Danius Gel efter att ha läst tipparnestorn Berglunds krönika i sista stund.
En katastrofal åtgärd, ett återkommande självskadebeteende.
Systemet var konstruerat för förväntad låg utdelning, så det svider inte lika mycket som de gånger jag ändrat bort hela potten i sista sekund.
Trots att jag gång på gång lovat mig att inte återfalla i detta självskadebeteende.
Lagt kort ligger, ändra aldrig, tvekar du fyll på med streck, ta aldrig bort, om du anser dig ha råd.
Borde söka psykiatrisk tvångsvård för detta återkommande beteende.
Orkar inte ens räkna på hur mycket det kostat mig, men tvåsiffriga miljonbelopp är ingen underdrift.
Nu blev det 82 kronor tillbaka istället för en dryg 10:a.

Ett litet lir blir det på Bjerke, motiverat av jackan.

Utan att ha plöjt startlistorna som sig bör, har jag ringt lite och lånat idéer.

Spikarna blir Beautiful Disaster i klass 3 loppet, loppets bästa häst med spetschans, Grisle Tore GL efter att ha talat med Palt-Ove, samt ev spik på Mister Kabuki spets och slut (troligtvis blir det tillsammans med Quick Bo och Fantom Jet, då det lär bli duktig pace i loppet).

Som sagt dåligt påläst, så jag lät telefonen gå varm.

Våren är här och hoppas att någon här inne hittar rätt bland svårbedömda norrbaggar.

Kör hårt.

Jajjan

Senast redigerad av Jajjan den idag klockan 09:50.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat