Visa ett inlägg
Gammal idag, 16:24   #3
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4620

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tidigt grundsystem till Åby
- några kommer nog att tas bort och några läggas till -

Avd 1
Magnus A Djuses sambo, Susanne Frang tränade tidigare 6 Zehir, ett fyraårigt sto efter Nuncio. Vann i debuten för Maria Törnqvist på Åby på en något tung bana. Nu blir det kanonväder och man rycker bakskorna. Tänkbar spik, men inväntar kommentar från Maria.

Avd 2
9 Alvena Roy är lite av en följehäst för mig. Delägs av "Professorn" den "gamle" trav-tv-profilen. Honom kan man avnjuta på utube-podden MAX EN LAX på Näsets Spel & Tobak. Fortfarande lika gemytlig och trevlig. Gillar långt (hästen alltså) och spår 9 på Åby kan ju vara lösningen om man vet hur man ska köra där och det vet ju Stefan Persson. Kan bli en spik, det får vi se...

Avd 3
Årets sämsta guldlopp? Jag kände inte för att strecka en enda av de elva deltagarna men köper KalleKluts idé. 8 Sweetman har nog siktet inställt på att ro hem det här. Adrian maxar allt och hästen verkar väldigt stabil för att vara en Kolgjini-kuse. Är dessutom rikast i fältet i denna spårtrappa.

Avd 4
Satsuma hade jag spikat i vanliga fall. Men Peter Untersteiner utbytt mot Jonas M Oscarsson. Noll i segerprocent på 27 starter i år och ska nu ratta ett sto från fjärdespår i volt på tillägg? Det här är väl omgångens potentiella skrällopp. Det är bara måndag men just nu är den mest betrodda streckad på 11%. Jag tar ALLIHOPA HÄSTARNA.

Avd 5
12 Staro Thunder Road ser bra ut. Tre raka med Tyler som inte är någon blyg viol och nog inte räds tolftespåret. Gissar på offensivt upplägg. 9 Sven Kuce barfota är ett måste, som KalleKlut mycket riktigt säger. Spår nio på Åby kan bli himmel eller pannkaka. Men jag hoppas på himmel.

Avd 6
Kortlopp igen och 5 Annabelle är given. Östre är offensiv och nu rycks framskorna. Jag betalar även för ännu enskräll, 3 Carmita Silvio. Tänker inte åka på en Wilma Karlsson från bra läge. Hon är i zonen nu.

Avd 7
Tänkte nöja mig med 1 Fly You Fools och 7 Sobel Lady Caviar, med Uhrberg och första barfota! KalleKlut fick mig att även plocka med 2 My Lady Emma. Det är för många plus på den för att jag ska våga lämna henne utanför. Årets kusk kör!!!

Avd 8
Kort auto igen och jag är uppe i 90 spänn. Då får det bli en spik på 5 BlaBlaBlaa det är inte mycket att blabbla om.

Alltid en början...
tipstack till KalleKlut
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat