Visa ett inlägg
Gammal idag, 12:43   #21
Nicklas

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1812
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Jag gjorde en amatör analys av Mr carnation och fick att han sprang runt 13 på 2140 efter galopp utvändigt i slutet av januari.

Jag tror inte någon häst i det här loppet matchar de. Nu finns det dock saker som talar emot. Christoffer har 4/4 galopper. Han är inte startsnabb och kommer få utvändig resa. Open stretch öppnar upp för speediga hästar.

Det troliga är väl Zehir släppt till ledning och carnation utvändigt.
Jag ändrar mig och ChansSpikar Carnation bara för att få loss lite mer hästar i de andra loppen. Så här resonerar jag.

1, Gomari. Jag tror banan han sprang på senast var 1 sekund snabbare än vad den borde varit i februari. 13.5 utvändigt är rätt bra. kaluli simoni sprang dock 13,6 med ett varv i tredje spår. Avslag

3, Gogo senastion, Han behöver visa att han är bra innan han får sträck. Loppet i december var allt annat än bra. Ebbinge hästarna borde varit lite bättre på Bjerke. Avslag.

6, Zehir. Sprang rätt jämt med zigzag senast som stod på tillägg. Det är ändå en hyfsad häst. Har nästan bara 1or och 2or i raden. Förhoppningsvis blir det utvändig resa för denna. Avslag.

Om min teori är rätt att Carnation kan springa 13 utvändigt borde den blivit ännu bättre till detta lopp. Kan den köra utan galopp borde det ändå vara bra chans.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat