Visa ett inlägg
Gammal idag, 01:17   #8
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 20277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Varför är Vanderbild klart förstastreck? Är inte riktigt bekant med den. Utveckla gärna KalleKlut, du vet nog något som inte jag vet. Wise Guy är väl "kändisen" i gänget men Redén har selat ut 26 hästar i år och har 0 segrar. Stallet kanske inte har vaknat riktigt ännu? Den jag tycker ser farligast ut är 1 Leandro Wibb. Lugauers häst verkar va på tårna och Conrad oxå! Dessutom första barfota och första jänkarvagn. Mitt förstastreck (än så länge). Men när jag hört dina tankar kanske jag tar med Vanderbild oxå.
Jag har honom flaggad sen han trampade på ute i spåren senast.. Uffe måste ha haft en bra känsla med hästen när han valde att kliva på! Känslan är att bfro passar ypperligt på den här. Sen tror jag att dom tuffaste motståndarna (3,6,2) behöver lopp i kroppen.
Spikbud för egen del men jag håller med dig angående Leandro Wibb, den kommer förmodligen att bli underspelad. Däremot tror jag att han blir fast på innerspår så platslir, inte mer för egen del. Dunderskrällen i loppet är 10 Jaguar Godiva! Det kommer nog att öppnas ganska fort första 500m..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+7)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat